307 Forum forum index
  FAQFAQ  Kennis BankKennis Bank   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

VDO Dayton MS 5600 actie op nieuwe 307
Ga naar pagina Vorige  1, 2

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    307 Forum forum index -> Navigatie
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
ikke307

BerichtGeplaatst: Ma 24 Apr 2006 - 05:27:06    Onderwerp: Wegvallen navigatie vdo 5600 Reageer met quote

Iemand ervaring met VDO 5600 navigatie (peugeot actie).
De mijne is vorige week ingebouwd door de dealer, maar hij doet het vaker niet dan wel. Navigatie computer zit in het dashboard kastje, blauwe ledje blijft dan knipperen en heb geen beeld. Na een tijdje heb ik weer beeld (ongeveer een minuut) en dan vervolgens weer niets.
Beetje waardeloos als je de navigatie wil gebruiken, maar als hij niet werkt.

307 SW pack, 1.6 AG gas
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Gentry

BerichtGeplaatst: Ma 24 Apr 2006 - 06:56:46    Onderwerp: Reageer met quote

Het is een leuke actie van Peugeot, alleen leert de praktijk dat de monteurs geen inbouwers zijn.

Ik vermoed dat ze de voeding niet goed aangesloten hebben, laat hen dat controleren en laat ze gelijk controleren of de TMC antenne geplaatst cq aangesloten is, zie een ander topic hierover.

206gti

BerichtGeplaatst: Ma 24 Apr 2006 - 17:39:39    Onderwerp: Reageer met quote

Je moet niet alle monteurs over één kam scheren. Vaak zit er op de receptie iemand die voor je bepaald hoe snel iets af moet zijn. Voor de VDO actie staat er maar 2 uur inbouwtijd. Dit is erg kort zeker omdat je bij de 307 via het schutbord naar voren moet voor een snelheidssignaal. Dit neemt natuurlijk niet weg dat het systeem goed moet werken.
Naar boven
ikke307

BerichtGeplaatst: Ma 24 Apr 2006 - 20:07:21    Onderwerp: Reageer met quote

Thanks, was inderdaad een losse draad voor de voeding (+12V zodra contact aan gaat). Deze zat zeer knullig in het zekeringkastje bevestigd in een voetje van een zekering, is er dus waarschijnlijk uitgetrild.

1.6 16V 307SW Pack, AG Gas, VDO 5600
Naar boven
Gentry

BerichtGeplaatst: Ma 24 Apr 2006 - 21:54:54    Onderwerp: Reageer met quote

206gti schreef:
Je moet niet alle monteurs over één kam scheren. Vaak zit er op de receptie iemand die voor je bepaald hoe snel iets af moet zijn. Voor de VDO actie staat er maar 2 uur inbouwtijd. Dit is erg kort zeker omdat je bij de 307 via het schutbord naar voren moet voor een snelheidssignaal. Dit neemt natuurlijk niet weg dat het systeem goed moet werken.

Belachelijk, in 2 uur kun je niet fatsoenlijk een dergelijk systeem inbouwen, verklaart een hoop.
Maar toch blijf ik de bij, monteurs zijn over het algemeen geen inbouwers, ik kom te vaak slecht werk tegen.

bbas

BerichtGeplaatst: Vr 11 Jun 2010 - 18:41:44    Onderwerp: Reageer met quote

SCHOP Smile

Oud topic even omhoog geschopt maar ik heb sinds vandaag een 307 break met de vdo dayton MS5600. Aangezien ik een goede tomtom heb en geen idee heb welke kaarten ik moet downloaden denk ik eraan om de boel eruit te halen.

Heeft iemand ervaring met het verwijderen van dit systeem. De vorige eigenaar heeft het nieuw gekocht en laten inbouwen tijdens de actie van Peugeot. Is het bv plug en play of is het best ingewikkeld om het eruit te halen.

Bedankt alvast

Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    307 Forum forum index -> Navigatie Tijden zijn in GMT
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

Ga naar: