|
|
|
| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Rieks
|
Geplaatst: Ma 05 Jul 2010 - 22:17:06 Onderwerp: LPG G3 AG installatie |
|
|
Hallo,
Ik heb een probleem met mijn 307 16/16 Break.
Als ik de motor start, gaat alleen de rode led linksonder even aan voordat de groene led's gaan branden.
Na enige tijd, vooral in de stad, met veel stoplichten, gaat de motor stotteren, en in hetzelfde tempo knippert de rode led rechts onder.
Na korte tijd krijg ik op het display "storing uitlaatgas" en gaat de motor zeer slecht lopen. De rode led rechtsonder gaat dan continue branden. Ook na omschakelen naar benzine blijft hij slecht lopen (op 3 cilinders)
Als ik dan de motor stop, en opnieuw start, op benzine, is het probleem weer over, en na omschakelen op gas blijft het probleem even weg.
Meestal na enige tijd, ongeveer 1 Km later, begint het probleem opnieuw.
Ben gisteren van Arnhem naar Zwolle gereden, ca. 75 Km zonder probleem.
In Zwolle begon het probleem, en ben toen op benzine naar Emmen gereden, onderweg steeds geprobeerd om te schakelen op gas, maar het probleem bleef aanwezig.
Vanmiddag even een boodschap gedaan, motor liep op gas zonder problemen, op de terugweg begon het probleem opnieuw.
Ik heb de computer laten uitlezen, en die gaf aan dat een cilinder
"missfires" had.
Op benzine heb ik geen enkel probleem, maar daarvoor heb ik geen LPG ingebouwd.
Een heel verhaal, maar ik sta voor een raadsel.
Is er iemand die dit probleem herkend?
Geef mij dan even een hint, wat het probleem kan zijn.
Rieks |
|
| Naar boven |
|
 |
kees-sw

|
Geplaatst: Di 06 Jul 2010 - 13:48:15 Onderwerp: |
|
|
Hallo,
het is gebruikelijk dat je jezelf eerst voorsteld in het "even voorstellen"-topic(en we zijn gek op foto's...........)
Groet, Kees _________________ Groet, Kees
"Rally is not a crime" |
|
| Naar boven |
|
 |
Rieks
|
Geplaatst: Di 06 Jul 2010 - 16:51:52 Onderwerp: |
|
|
Hallo Kees,
Sorry voor het niet voorstellen, ik was het helemaal vergeten omdat ik mij een jaar geleden al had aangemeld.
Maar kijk nu maar even, daar staat een berichtje met een (beetje grote) foto.
Groeten Rieks |
|
| Naar boven |
|
 |
|
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls You cannot attach files in this forum You cannot download files in this forum
|