| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
chrisenmar
|
Geplaatst: Zo 20 Jun 2010 - 11:21:45 Onderwerp: Kroatie |
|
|
Zijn afgelopen 3 jaar naar verschillende delen van kroatie geweest! Wij zijn via Frankfurt, Wurzburg, Munchen, en Villach gereden!
Nu zijn er jammer genoeg kilometers lange wegwerkzaamheden tussen Frankfurt en Nurnberg!
Navigatie werkte prima, behalve in Kroatie en Slovenie! Daar is de dekking zeer gering!
groet _________________ Peugeot 307 SW 2.0 16V Navteq (RT3) uit 2005 op LPG-G3 (AG). Kleur: Gris Fer.
Voorzien van: ESP, Xenon-koplampen, geel grootlicht, gele mistlampen voor, afn. trekhaak, achteruitrijsensoren, Parrot en orig. alarm. |
|
| Naar boven |
|
 |
Peugeot307enschede

|
Geplaatst: Vr 25 Jun 2010 - 17:05:20 Onderwerp: |
|
|
Ik ga over een paar weken naar Kroatie ik wil via Munster Dortmund Kassel Wurzburg Munchen en Salzburg de grens naar Oostenrijk over. en via Villach door Slovenie en naar kroatie.
Maar is het gps ontvangst slecht in slovenie en kroatie of zijn de kaarten van het RT3 systeem slecht?
Hoe heb jij met de navi gereden? heb je coordinaten ingevuld van de plaatsen waar je langs wil?
welke cd heb je er in gedaan dan van af het thuis adres? Metteen de cd waar kroatie op staat of eerste duitsland en dan midden europa en toen zuid europa? _________________ Je voelt je lekkerder in een peugeot.
307 2.0 16V XSI Navteq automaat |
|
| Naar boven |
|
 |
PredraG
|
Geplaatst: Za 26 Jun 2010 - 08:38:15 Onderwerp: |
|
|
ik kom net terug uit kroatie en er zijn overal werzaamheden. Ik ben via stutgart en ulm gereden en daarna verder via salzburg en ljubljana. voor munchen is het, het ergst. Maar mijn navi systeem had perfect ontvangst heel de weg naar kroatie. het is echter een achteraf ingebouwde maar deed het perfect. Suc6 met de reis. _________________ 307 1.6 16v Aut. Al4 XS |
|
| Naar boven |
|
 |
|