Mijn Peugeot 307 sw uit 2006 heeft vol automatische airconditioning met gescheiden regeling (zo staat het in het boekje). Heb nu echter volgende probleem. Als ik beide kanten op Lo zet en op Auto of A/C druk dan komt er aan de bestuurderskant lauwe lucht en aan de bijrijderskant licht gekoelde lucht uit de roosters. Aan bestuurderskant lijkt er ook minder lucht uit de roosters te komen. Als ik iedere kant apart op Hi zet dan komt er hete lucht uit de roosters.
Heb geen idee wanneer de airco voor het laatst is nagekeken. Dealer wist dat ook niet. Ik kan ook niets in boekje vinden, iedere beurt is erin gezet maar staat niets bij over controle airco.
Ik heb pas op 30 juni een afspraak kunnen krijgen voor airco check. Is er in de tussentijd iets wat ik zelf op goede werking kan controleren?
airco werkt niet correct
Moderator: Doornekamp33
- Doornekamp33
Re: airco werkt niet correct
Kijk maar eens of de kleppen bij de voeten in de middentunnel nog goed werken, tandwieltjes gaan wel een stuk, is een reparatie setje voor.
>No questions in PB please !!! I have no secretary >< questions ? only on the forum ! THX<
>Exit, 307 XSI <>exit, 407 XS<
>Black 208 1.4 allure full leder.<
>Citroën Jumper L3H2<
>Exit, 307 XSI <>exit, 407 XS<
>Black 208 1.4 allure full leder.<
>Citroën Jumper L3H2<
Re: airco werkt niet correct
Had na wat zoeken inderdaad hier iets over gevonden. Wilde het net vermelden maar je was me voor. Zal ik iemand voor moeten vragen, mij lukt dat vanwege lichamelijke problemen niet. Helaas heeft degene die onderhoud doet de komende tijd geen tijd.Doornekamp33 schreef: ↑wo 16 jun 2021 - 21:35:04 Kijk maar eens of de kleppen bij de voeten in de middentunnel nog goed werken, tandwieltjes gaan wel een stuk, is een reparatie setje voor.