Moderatorschap Cas
Moderator: Doornekamp33
Moderatorschap Cas
Hallo heren en enkele dames op dit forum.
Zoals jullie wel weten ben ik van de week overgestapt in een andere wagen, ik rij nu in een pracht van een leeuw , maar dan een maatje groter.
Ik wil voorstellen om een ander de modtaken over te dragen, wie heeft hier interesse voor of mag ik misschien niet eens weg?
Laat het hier even weten, ik wil jullie allen in ieder geval veel succes wensen met jullie wagens en ik hoop jullie nog eens op een meeting tegen te komen.
Met vriendelijke groet,
Cas
Zoals jullie wel weten ben ik van de week overgestapt in een andere wagen, ik rij nu in een pracht van een leeuw , maar dan een maatje groter.
Ik wil voorstellen om een ander de modtaken over te dragen, wie heeft hier interesse voor of mag ik misschien niet eens weg?
Laat het hier even weten, ik wil jullie allen in ieder geval veel succes wensen met jullie wagens en ik hoop jullie nog eens op een meeting tegen te komen.
Met vriendelijke groet,
Cas
Laatst gewijzigd door cas op za 25 feb 2006 - 15:03:55, 2 keer totaal gewijzigd.
Peugeot 407SW 1.6HDi XR Pack.
Gris Dolomites en met PDC.
Verder heeft Gentry het een en ander gemodificeerd!
- Tux Brothers
Ik vind de poll wel erg alternatief, de optie "maakt mij niet uit" mis ik.
Dit zou ook mijn stem zijn geweest ik vind dat Cas het zelf moet weten offie het leuk vind om te blijven in samenspraak met de site oprichter
Een admin of moderator hoeft imo niet eens een 307 te bezitten, dat heeft niets met de functie als admin of mod te maken
Maar das mijn mening!
Dit zou ook mijn stem zijn geweest ik vind dat Cas het zelf moet weten offie het leuk vind om te blijven in samenspraak met de site oprichter

Een admin of moderator hoeft imo niet eens een 307 te bezitten, dat heeft niets met de functie als admin of mod te maken

Maar das mijn mening!
307SW Pack Visibilite - 2.0i-16V(143HP) - RT3 - 2006
- Tux Brothers
- Tux Brothers
- Tineke 307SW
Tineke 307SW schreef:Kunnen een hoop Nederlandsche politici een voorbeeld aan nemen
Aaaaargh!!!...Nééééééé!!!...wat de peop moet een Donner of een Balkenende op dit forum...

*overweegt zelfs heel eventjes maar dan ook maar héééél eventjes de aanschaf van een ander type vehikel...
Laatst gewijzigd door Zoomy op zo 27 mei 2007 - 15:06:57, 1 keer totaal gewijzigd.
...Dear life. When I asked if my day could get worse, it was a rhetorical question, not a challenge... :/
Op dit moment weinig.
Inmiddels rijd ik een 407 2.0 HDi XS van 6 januari 2007.
Hij staat inmiddels alweer op 34.000 km en rijd echt heerlijk.
Als Gentry en Fabian het goed vinden draag ik mijn moderatorschap blijd aan je over.
Ik ben hier toch niet regelmatig meer te vinden.
Groeten en veel plezier gewenst met jullie prachtige 307's.
Cas
Inmiddels rijd ik een 407 2.0 HDi XS van 6 januari 2007.
Hij staat inmiddels alweer op 34.000 km en rijd echt heerlijk.
Als Gentry en Fabian het goed vinden draag ik mijn moderatorschap blijd aan je over.
Ik ben hier toch niet regelmatig meer te vinden.
Groeten en veel plezier gewenst met jullie prachtige 307's.
Cas
Peugeot 407SW 1.6HDi XR Pack.
- smollie307